Turkcell Akademi - Turkcellilere Ücretsiz

Turkcell Akademi nedir?

​​Turkcell Akademi, farklı kategorilerde eğitim içeriklerinin sunulduğu dijital eğitim platformudur.
Bu platform 2006 yılından beri Turkcell Grup'un kurumsal üniversitesi olan Turkcell Akademi tarafından hayata geçirilmiştir.

Turkcell Akademi'de, v​ideo, sınav ve e-öğrenme türünde eğitim içerikleri bulabilirsiniz. İçerikler Turktell Bilişim A.Ş. tarafından sunulmaktadır.​​

Siteye Girmek için Tıklayınız.


Akademi Hesabım menüsünden; satın aldığınız, izleyeceklerime ekle listenize eklediğiniz,devam eden, tamamladığınız veya size atanan eğitimlere ulaşabilir, sertifika programlarınız tamamladığınızda aldığınız sertifikalarınızı görebilirsiniz.
Akademi Hesabım menusu içeriklerini görmeniz için GSM numaranız ve Turkcell Şifreniz ile giriş yapmanız gerekmektedir.


Eğitimlerden kimler faydalanabilir?

​Turkcell Akademi websitesinde herkese açık eğitimler ve Turkcell’lilere özel eğitimler bulunmaktadır. 
Turkcell’lilere özel eğitimlerden Turkcell müşterileri Turkcell GSM ve Turkcell Şifre’leri ile giriş yaparak faydalanabilirler.


Eğitim içerikleri ücretli mi?

Turkcell Akademi'de ücretli ve ücretsiz içerikler yer almaktadır. Eğitimlerle ilgili ücret bilgileri, Turkcell Akademi üzerindeki eğitim sayfalarında belirtilmektedir.


İşaret dili ile anlatım içeren eğitimlere nasıl ulaşabilirim?

Turkcell Akademi portalindeki “Filtre” özelliğini kullanarak işaret dili anlatımı içeren eğitimlere ulaşabilirsiniz. Filtreden “işaret dili ile” seçeneğini işaretleyip filtreyi uyguladığınızda işaret dili versiyonları olan eğitimleri görürsünüz.  
Turkcell Akademi portalindeki eğitimlerin görsellerinin sağ alt köşesinde işitme engeli olan kişilere uygun olduğunu anlatan bir görsel de bulunmaktadır.

Paylaş :

Facebook Yorumlar

0 yorum: